وقتی کفگیر شبکه مسیحی به ته دیگ می‌خورد

وقتی کفگیر شبکه مسیحی به ته دیگ می‌خورد
شبکه نجات برای رهایی ایران از اسلام مراسم دعای 24 ساعته آن هم به پیشنهاد اسرائیل برگزار می‌کند.
به گزارش گرداب، "شبان صفا"، از کارشناسان شبکه نجات در برنامه "روز نجات" برای نجات کشور ایران از اسلام برنامه 24 ساعته "دعا" برگزار می‌کند و از مخاطبان خود دعوت کرده است که برای شرکت در این دعا در سایت مورد نظر ثبت نام کرده و در ساعات مشخص شده برای نجات ایران دعا کنند.

گفتنی است که دشمنان ایران اسلامی به تصویری واقعی از روحیات مردم ایران رسیده اند و با ناکام ماندن برنامه های خودشان اعتراف می کنند که در طی 10 سال گذشته هر کاری را که انجام داده اند به نفع ایران تمام شده است. آنها پی برده اند که به خاطر ایثارگری های ملت ایران هیچ قدرتی قادر نیست اراده خود را بر این کشور تحمیل کند.

این ناکامی ها به شبکه نجات نیز سرایت کرده و پس از هزینه کردن میلیون ها دلار در سال های اخیر، نهایتا تصمیم گرفته اند که برای نجات ایران دعای 24 ساعته آن هم به پیشنهاد اسرائیل نشینان برگزار کنند. غافل از اینکه دین اسلام با روح این مردم عجین شده است و به گواه تاریخ با اهدای خون خود از عقیده شان دفاع کرده اند. آنها تصور کرده اند، می توانند با این قبیل اقدامات اراده و دین مردم این مرز و بوم را تضعیف کرده و ملت را از راه نورانی خود منصرف کنند.

منبع: جام نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد