ابعاد شخصیتی آیت‌الله خامنه‌ای مرا شگفت زده کرد

تازه مسلمان شیلیایی: ابعاد شخصیتی آیت‌الله خامنه‌ای مرا شگفت زده کرد

هرمان فوگر تازه مسلمان شیلیایی گفت: ابعاد مختلف شخصیت رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبری دینی، سیاسی و اجتماعی مرا شگفت زده کرده است.

خبرگزاری فارس: تازه مسلمان شیلیایی: ابعاد شخصیتی آیت‌الله خامنه‌ای مرا شگفت زده کرد


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جشنواره مردمی فیلم عمار از نخستین روزهای هفته جاری همزمان با تهران با برگزاری مراسم افتتاحیه در مدرسه معصومیه در قم نیز برپا شد.

با توجه به اهمیت فراوان قم در نزد مسئولان برگزاری جشنواره عمار، طی این مدت فیلم‌های داستانی و مستند بسیاری در سالن همایش‌های این مدرسه و برخی دیگر از مراکز فرهنگی قم به نمایش درآمد و طلاب و دانشجویان به همراه سایر اقشار به تماشای این فیلم‌ها نشستند.

مراسم اختتامیه این جشنواره در قم هم دو روز زودتر از مراسم اصلی که قرار است در تهران برگزار شود چهارشنبه شب در مدرسه معصومیه قم برگزار شد.

در این مراسم ابتدا چند فیلم مستند، داستانی و انیمیشن در موضوع شهدا، جنگ تحمیلی، اردوهای جهادی و حوزه‌های علمیه به نمایش درآمد.

سخنرانی هرمان فوگل، از ره‌یافتگان تازه‌مسلمان شیلیایی یکی از بخش‌های جالب این مراسم بود. هرمان فوگل از جمله مسیحیانی است که در دانشگاه با مسلمانان آشنا شد و پس از مطالعه آثار دانشمندان اسلامی از جمله آیت‌الله مصباح یزدی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گرویده است.

این تازه مسلمان شیلیایی با حضور در ایران در دوره‌های جهادی نیز شرکت داشته و آشنایی ویژه‌ای با قشر مذهبی ایران پیدا کرده است.

وی در سخنرانی خود با اشاره به دلایل پذیرفتن دین مبین اسلام گفت: شاهد هستیم مردم مغرب‌ زمین به دلیل فقدان معنویت دست به خودکشی می‌زنند اما من این معنویت را در ایران به ویژه در شهر قم یافته‌ام.

فوگل در ادامه سخنان خود جامعیت ابعاد وجودی مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و افزود: این جامعیت برای من به عنوان کسی که سال‌ها در میان مسیحیان زندگی کرده بودم بسیار جالب بود زیرا ورود یک مرجع تقلید و رهبر دینی در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اهمیت فراوانی دارد.


نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
مطلب جالبی بود.
با حضور در قسمت مقالات پژوهشی وبگاه تیم تلنگر با ما همراه باشید.
به تازگی مقاله ای تحت عنوان "فرهنگ ،بستری برای جنگ نرم " روی وب قرار دادیم که میتونین فایل word اون رو دریافت کنید.
منتظر حضور گرم شما در وبگاه تلنگر هستیم
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
بیا ای کشتی رحمت، که دریا گشــت طوفانی
چو کشتیبان توئی، ما را چه غم از جنبش دریا
*اللهم عجل لولیک الفرج*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد